fejm.ba

Društvo

Tuzlanski privrednici podržali organizaciju 15. Kids Festivala BiH

Organizatori 15. Kids festivala, Jasmin Osmanović i Enes Hadžiskakić, susreli su se  sa tuzlanskim privrednicima, koji su se u ulozi sponzora odlučili podržati organizaciju ove manifestacije. Sastanku su prisustvovali: Mirnes Konjić, direktor Marketing agencije Platinium, Nermin Čolić, direktor Bony d.o.o. Tuzla, Muhamed Tokača,  direktor TXtv d.o.o. Tuzla i Zlatko Ibrahimagić, direktor Elektro-Agent d.o.o. Tuzla.

Tuzlanski Kid´s Fest će se održati na Trgu slobode i u SKPC Mejdan 15. juna ove godine, a očekuje se oko 5.000 posjetilaca, najvećim dijelom djece sa nastavnim osobljem iz svih krajeva Bosne i Hercegovine.

Program počinje na tuzlanskom  Trgu Slobode gdje učesnici skupa sa animatorima, umjetnicima, orkestrom sudjelujuju na Kid´s paradi kroz glavnu ulicu (koja će biti zatvorena) do SKPC “Mejdan”, gdje ih očekuje Kid`s  Stage – bogat edukativno-zabavni program, te mnogobrojni boksovi sa radionicama.

Slogan manifestacije je: „Budućnost kakvu želim“  i djeca iz cijele  BiH koja će se okupiti na  Festivalu poslati će zajedničku poruku iz Tuzle o tome kakvu budućnost žele.

Organizatori Festivala, ovom prilikom, pozvali su predstavnike  javnog i privrednog sektora Tuzle i Tuzlanskog kantona da podrže organizaciju ove velike manifestacije.

Na pitanje Zašto su se odlučili podržati organizaciju Kid´s Fest-a u Tuzli  direktor TXtv d.o.o. Muhamed Tokača kazao je da je ova firma uvijek  je nastojala biti društveno odgovorna kompanija i podržati projekte i udruženja koja  su korisna našoj zajednici, koja unapređuju kvalitet života naših građana.

-Zadovoljstvo nam je što ste nam omogućili biti dio i vašeg projekta, pogotovo što se radi o djeci. TXtv će se svakako potruditi da zajedno sa organizatrima i ostalim sponzorima doprinese da taj dan za djecu bude dan za pamćenje, kazao je Tokača.

-Odmah smo se odlučili podržati ovaj projekat koji kroz edukaciju i zabavu okuplja čak 5.000 djece. Do sada Tuzla ni Tuzlanski kanton nisu imali ovakav događaj posvećen djeci i ponosni smo što smo podržali ovu manifestaciju, ističe Nermin Čolić, direktor Bony d.o.o. Tuzla.

Direktor Marketing Plantinium agencije, Mirnes Konjić naglašava da je ova agencina pružila podršku organizaciji  Kid´s Fest-a u Tuzli pjer su djeca naša budućnost i zato što će se 15. juna oko 5000 djece iz cijele BIH okupiti u  Tuzli na Festivalu da provedu nezaboravan dan skupa.

Čast nam je sudjelovati u projektu i održavanju velike manifestacije kao što je Kids festival. Dječiji osmijeh je neprocjenjiva vrijednost u našem društvu koje treba njegovati i također ulagati u edukaciju i njihovo obrazovanje, navodi Zlatko Ibrahimagić, direktor Elektro-Agent d.o.o. Tuzla.

Smatra da ovaj projekat doprinosi i njihovom društvenom razvoju, sudjelovanjem u raznim aktivnostima i zajedničkim druženjima.


BH Telecom
Na vrh