fejm.ba

Lifestyle

Tajna 5 Tibetanaca (VIDEO)

Svi želimo biti fit i osjećati se zdravo i dobro u vlastitom tijelu. Istovremeno, u užurbanom svijetu, imamo sve manje vremena za odlaske na duge treninge. Sve više tražimo rješenje koje će u kratkom vremenu, kod kuće, moći donijeti dobre rezultate. Upravo sve navedeno zadovoljavaju drevne vježbe pet Tibetanaca za koje nije potrebno ništa osim malo prostora i vremena.

Vježbe stare četiri hiljade godina koje se i danas čuvaju u izvornom obliku, toliko su blagotvorne da još nemaju ozbiljnu konkurenciju, pet poza ili Pet Tibetanaca su vježbe koje biste morali da uvedete u svoj životni stil i ritam. Ne samo da istežu, podižu energetski nivo, stimulišu žlijezde s unutrašnjim lučenjem i svih sedam čakri, već jačaju i imunitet i nimalo nisu zahtjevne. Za početak će vam za cijelu seriju trebati samo tri minuta, a kasnije najviše 16.

Tibetanski svećenici ove su vježbe koristili da bi živjeli duže i zdravije, a vježbe je detaljno opisao Peter Kelder u knjizi “Drevna tajna fontane mladosti”. Ovaj naziv itekako ima smisla jer ako ih redovno vježbate, pet Tibetanaca će vam pomoći da pomladite čitav organizam, kako fizički, tako i psihički.

Smatra se da ove vježbe:

  • poboljšavaju san
  • smanjuju depresiju i napetost
  • povećavaju koncentraciju i pamćenje
  • pomlađuju organizam
  • poboljšavaju probavu
  • potpomažu radu dišnih organa
  • sprečavaju gubitak koštane mase
  • pomažu kod artritisa i reume
  • smanjuju bol u leđima
  • poboljšavaju vid
  • potpomažu mršavljenju
  • povećavaju fizičku snagu i izdržljivost
  • poboljšavaju emocionalno i mentalno zdravlje

Kako vježbati

Vježbe izvodite tačnim redoslijedom, od prve do pete. Svih pet vježbi radite s istim brojem ponavljanja. Počnite s onoliko ponavljanja koliko vam odgovara. Starije osobe, na primjer, mogu osjećati da im je potrebno da počnu s 3 ponavljanja, a mlađe s 9 ili 11. Ono što je važno je da počnete neparnim brojem, znači možete početi s 1, 3, 5, 7, itd.

Svake sedmice  povećate broj za dva ponavljanja. Ako ste počeli u ponedjeljak s 3 ponavljanja, sljedećeg ponedjeljka ćete prijeći na 5, i svakog narednog povećavati za 2. Kada dođete do 21 ponavljanja svake vježbe onda se ponavljanja više ne povećavaju. I dalje nastavite vježbati samo s 21 ponavljanjem za svaku vježbu.

Između vježbi možete ustati, staviti ruke na bokove, udahnuti na nos i izdahnuti na usta. To ponovite dva puta. Tako se ostvaruje bolji prijelaz između vježbi.

 


Custom Text
Custom Text

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem?

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet.

© 2018 Agencija za multimediju "FEJM". Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Na vrh